Cum a fost în Retezat. 2016 la început





2016 a inceput la munte, cu o scanteie in mana indreptata spre cerul de milioane de stele si o puzderie de ganduri pozitive.
Anul acesta m-am bucurat, cu prilejul Revelionului, de putin aer de munte intr-o companie tare placuta. Am fost la Cabana Lolaia, in Muntii Retezat... un loc de suflet, plin de amintiri si figuri dragi asociate acelui colt de vesnicie.








Omul sfinteste locul sau mai bine spus... grupul sfinteste locul. Aceasta e impresia placuta care a ramas in urma celor 5 zile petrecute in Retezat alaturi de oameni faini. Am cantat, am dansat, ne-am dat pe tiroliana, am facut drumetii, poze, glume si ne-am bucurat de muzica folk alaturi de trupa .ROM.




Am ras intr-o noapte cat n-am ras toata luna decembrie si am cantat intr-o seara cat pentru toate concertele folk ratate in 2015. M-am bucurat ca am impartit poteca de munte cu oameni dornici sa vada locuri noi si sa descopere o parte din frumosul Retezatului. Am schimbat contacte si ne-am promis ca ne vom revedea la munte!


Va dorasc sa aveti un an 2016 cu sanatatea necesara pentru a face lucrurile care va plac si pentru a aduce bunatate si fericire in primul rand in jurul familiei, prietenilor, colegilor si colaboratorilor, iar apoi oricarui necunoscut ce va aparea in fugara voastra trecere pe Terra.

Multumesc tuturor celor care au fost parte din proiectele, visele si inima mea in 2015, m-au ajutat, m-au sustinut, m-au invatat, mi-au adus fericire si au citit printre randuri.
E doar un blog... viata bate filmul, cartile, blogul.


In 2016 povestea merge mai departe!
Sa fiti voi si sa traiti in armonie cu voi! Astazi nu se va mai repeta niciodata, iar maine va fi prea tarziu.

"Carpe diem, quam minimum credula postero"

Comentarii