Intr-"o lume de 20 de ani"





Weekendul trecut am facut iar pauza de la invatat si am fost in Apuseni. A fost o vreme numai buna de drumetie, de plimbari si, pana la urma, cateva zile binevenite pentru detasare de tot ceea ce inseamna canicula orasului si apasarea gandului ca inca mai este o saptamana din sesiune si nu pot pleca la munte de tot.
Cascada Sipote a fost tinta pentru ziua de sambata. Pentru ca natura era in plina explozie cromatica, florile erau cu miile si fluturii cu sutele, m-am pus la pozat natura.

















Schmetterling/ fluture de noapte in caz ca va gandeati ce-o fi vietatea


Weekendul petrecut la Salciua a fost unul mai special pentru mine deoarece am bifat extraordinar de frumoasa, perfecta, ideala varsta de 20 de ani. Am primit buchete din flori de camp, sanziene si alte floricele frumos colorate, la focul de tabara mi s-a cantat la multi ani si nelipsitul hit al celor de la Voltaj atat de drag mie:"20", am primit si doua torturi surpriza de la colegii mei dragi, am suflat in lumanari si mi-am pus dorinte!







Va las si un link de la prima editie a Festivalului "Floare de Folk" din 2010 cand Magda Puskas, Ioan Onisor si Razvan Krivach au transmis o stare de spirit:



Ca si incheiere, consider ca e frumos sa multumesc inca o data celor ce mi-au transmis gandul bun si urarile de bine o data cu aniversarea, iar acelora care au contribuit prin "ceva" la bucuria si orizontul vazut de mine la 20 de ani, va multumesc de doua ori, pentru ca sunteti o parte din mine si din ceea ce voi realiza in viitor!

O vara "ca la 20 de ani" va doresc!

Comentarii