SPUNE DA GEOGRAFIEI!


Am crescut cu harta în mână, m-am maturizat cu atlasul în gheozdan...m-a plouat în probele practice, am răbdat frig, căldură sau vânt puternic pentru a înţelege "geografia aplicată"; am pierdut nopţi citind, învăţând sau pur şi simplu descoperind lumea!
Am învăţat geografia de la 0 şi am ajuns că îmi dezvolt anumite abilităţi prin intermediul ei!
Am ajuns să cunosc toata lumea virtual, am descoperit obiceiuri, tradiţii... am găsit răspuns la mult prea multe întrebări; geografia mi-a format un mod de a gândi şi de a privi natura şi tot ceea ce mă inconjoară; m-a învăţat să trăiesc frumos...să înţeleg diferenţele de mentalitate sau pur şi simplu stilul de viaţă atat de diferit dintre un popor şi un altul, ca să nu mai vorbesc de geomorfologia care pur şi simplu mi-a deschis mintea!
Am acumulat un bagaj bogat de cunoştinţe! Simplu...cultură generală! Şi aşa...nu văd de ce am introduce incultura în şcoli, nu văd de ce nu am spune da pentru prezenţa Geografiei la examenele de referinţă de la încheierea ciclurilor şcolare gimnazial şi liceal.


SEMNEAZĂ PETIŢIA



http://www.petitieonline.ro/petitie-p37644052.html

"Geografia şi istoria sunt ştiinţe esenţiale, fără ele nu se poate ajunge la deplina înţelegere a lumii"
(Im. Kant)


Comentarii